OFERTA

Olimpik

Oferta dla najmłodszych

Zapraszamy wszystkich chętnych na naukę pływania do  hotelu Ikar Plaza. Zobacz, gdzie będziemy się  uczyć.....

ZAPISY  605 - 625 - 070, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pobierz formularz zgłoszeniowy dla dziecka młodzieży i osoby dorosłej


 


 

 Nauka pływania dla najmłodszych

  • przeznaczone dla dzieci w wieku 4-5 lata (zajęcia będą odbywały się raz lub dwa razy w tygodniu,

  • czas trwania jednej jednostki lekcyjnej to 45 minut                                                                                   

Od samego początku bardzo dużo uwagi poświęca się na to, aby dzieci poczuły się dobrze  w wodzie. To jest bardzo ważny okres. Podczas tego czasu buduje się podstawę do uczenia pływania. Dzieci uczą się pływać na brzuchu i na plecach, nurkować (zanurzać się pod wodę), patrzyć pod wodę i szukać.Te rzeczy powodują, że dzieci przyzwyczajają się do wody i czuja się w niej dobrze. Regularne zajęcia na basenie uodparniają  dzieci.

Celem przeprowadzonych zajęć będzie

  • zdobycie przez dziecko podstawowych umiejętności zachowania się w wodzie, przyzwyczajenie się do wody u zimna (chłodu, temperatury wody) oraz opanowanie elementarnych umiejętności pływackich tu zaliczymy:
  • skok do wody z brzegu basenu,
  • zanurzenie się i odszukanie 1-2 przedmiotów  - głębokość 80 cm,
  • Oddychanie - całkowity wydech do wody  - pod wodą; 4 x bez przerwy,
  • utrzymanie się na wodzie z przyborem - makaron, deska  i przepłynięcie krótkiego odcinka przy pomocy ruchów nóg.

 cena: 30 zł/lekcja/osoba


 

  Zabawy w wodzie z nauką pływania dla dzieci 5-6 lat


Grupa liczy maksymalnie do 8 osób/1 instruktor/trener


Wiele ćwiczeń jest przedstawionych w formie zabawy, ponieważ to jest najlepszy sposób, żeby coś nauczyć Male dzieci. Dlatego nie można myśleć, że dzieci tylko pływają w wodzie. Każda zabawa ma jakieś znaczenie. Zabawa jest jedna z głównych form obok pracy i nauki działalności człowieka.Towarzyszy w całym osobniczym rozwoju  jego życiu głównie w dzieciństwie i młodości.

 

cena: 30 zł/lekcja/osoba


Nauka i doskonalenie pływania dla dzieci w wieku szkolnym

 

Grupa liczy maksymalnie do 8 osób/1 instruktor/trener


Zajęcia przeznaczone są dla osób, które:

  • zaczynają swoją przygodę z woda,
  • samodzielnie i swobodnie potrafią poruszać się w wodzie ( tu będziemy pracować nad nauka pływania wszystkimi stylami).

W trakcie doskonalenia pływania będą wprowadzane coraz to trudniejsze  ćwiczenia koordynacyjne oraz ćwiczeń rozwijające siłę, szybkość i wytrzymałość ucznia.

cena: 30 zł/lekcja/osoba


 

  

Nauka i doskonalenie pływania dla młodzieży i dorosłych

                             

Grupa liczy maksymalnie 8 osób

 

Nauka Pływania –podstawowe ćwiczenia, których celem będzie utrzymanie się na wodzie, przepłynięcie samodzielnie 25 m długości basenu. Tu zaczniemy pracować nad opanowaniem i doskonaleniem pływania wszystkimi stylami pływackimi.

 

 

 

Doskonalenie pływania dla osób, które chcą poprawić swoja technikę pływania, kondycję, a także nauczyć się poprawnie pływać wszystkimi czterema stylami. Polega na ciągłej poprawie swojej techniki pływackiej oraz wprowadzaniu elementów treningu sportowego. Opiera się na rozpoczęciu coraz to trudniejszych ćwiczeń koordynacyjnych oraz ćwiczeń rozwijających siłę, szybkość i wytrzymałość kursanta.
cena: 30 zł/lekcja/osoba

Pobierz formularz zgłoszeniowy dla dziecka młodzieży i osoby dorosłej


 

Pływanie i zajęcia w wodzie to popularna forma aktywności ruchowej. Można ją uprawiać bezpiecznie dla zdrowia od najmłodszych lat aż do późnej starości. Uprawiane bez względu na wiek płeć uzdolnienia wiekowe. Można by powiedzieć, że pływanie to istne panaceum na różnego rodzaju dolegliwości, a przy tym bezinwazyjne, gdyż nabawić się kontuzji będzie ciężko.

 

  • Wskazania: 

 

 

 

zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa i stawów, wrodzone i nabyte zniekształcenia klatki piersiowej, przy wadach postawy, płaskostopiu, skoliozach, po złamaniach kości kończyn , przy otyłości oraz osobach słabo umięśnionych gdyż pływanie rozwija wiele grup mięśniowych, ze względu na rytmiczne skurcze mięśni,

pływanie stosuje się jako środek leczniczy przy żylakach kończyn dolnych. Odpowiednio dawkowane jest wskazane przy miażdżycy tętnic

pod warunkiem małego chlorowania wody, przydatne jest dla dzieci często zapadających na choroby dróg oddechowych, zwłaszcza powtarzających się zapaleń oskrzeli i zapaleń płuc. Pływanie poza hartowaniem organizmu do niskich temp. Zwiększa wentylacje minutową płuc, wykształca narząd oddychania,

pływanie jest wskazane dla kobiet w ciąży, zwłaszcza w jej pierwszej połowie a w drugiej jedynie za zgodą lekarza

zaleca się przy zaburzeniach krążenia krwi zawiązanych z okresem dojrzewania jako środek wspomagający i rozwijający układ krwionośny, przy jednoczesnym oddziaływaniu tonizującym na UN

jako środek odnowy biologicznej lub sport dodatkowy pływanie uprawiają zawodnicy wielu dyscyplin

 

  • Przeciwwskazania:

 

 

 

ostry stan zapalny stawów, mięśni.
ostry okres chorób układów krążenia i oddechowego.
niewydolność krążeniowo-oddechowa.
stany gorączkowe.
ciężki ogólny stan uczestnika
choroby zakaźne skóry, grzybicach, chorobach pasożytniczych skóry
zbyt mocno chlorowana woda bądź niezbyt czysta może powodować: nadmierne wysuszenie skóry, stany zapalne spojówek, przeziębienia, katary bóle uszu, grzybica palców stóp

 

Zbyt obfity nadmiar tkanki tłuszczowej wiąże się z nadwagą co skutkuje obniżeniem sprawności układu krążenia i oddychania, zmniejszenia wydolności fizycznej. Warunkiem sprzyjającym temu jest brak aktywności ruchowej, obfite i kaloryczne posiłki. Aktywność ruchowa i prawidłowe odżywianie się warunkuje zdrowie człowieka. Ograniczenie aktywności wywołuje niekorzystne zmiany fizjologiczne.Pływanie jest jednym z najlepszych treningów na uzyskanie odpowiedniej kondycji oraz na zmniejszenie naszej tkanki tłuszczowej. Jest to ćwiczenie aerobowe i zaangażowane są w nie wszystkie partie mięśnie.

  • Korzyści z aktywności fizycznej:

 

 

 

 

 

 

 

♦ utrzymanie właściwej masy ciała,

♦ wzmocnienie układu kostno stawowego,

♦ redukcja chorób układu krążenia,

♦ wzmocnienie ścięgien, mięśni i więzadeł,

♦ rozwój naczyń kapilarnych serca,

♦ zmniejszenie pracy serca w wysiłkach submax,

♦ obniżenie poziomu lipidów we krwi, korzystne zmiany w układzie ruchu silne mięśnie,

♦ szybkość, koordynacji ruchów, zmniejszenie pracy mechanicznej serca

♦ zwiększenie objętości wyrzutowej serca przy niezmienionej objętości

♦ poprawie wydolności organizmu,
♦ wzmocnieniu siły mięśni,
♦ poprawie wytrzymałości,
♦ rozwoju osobowości, inwencji twórczej dzięki przebywaniu w grupie rówieśników,

♦ rozwoju koordynacji zdolności ruchowych dzięki poruszaniu się w wodzie

♦ poprawie koordynacji mięśniowo – nerwowej.

♦ regularne zajęcia na basenie uodparniają  dzieci.

  • Szkółka Pływacka Olimpik jest już na Facebooku. Odwiedź nasz profil, polub nas,dołącz do nas na Facebooku. Zapraszamy !!